Воскресенье, 19.05.2024, 18:36
Приветствую Вас Гость | RSS

      ГІРСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ГІМНАЗІЯ

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Экспериментальна діяльність

Тема дослідно-експериментальної роботи:

"Формування естетичної культури учнів в умовах багатопрофільної гімназії"

 

Основна мета: розробити та апробувати модель навчально-виховного процесу, який забезпечує естетичне виховання учнів в умовах багатопрофільної гімназії.

 

Головні завдання:

·          Вивчити науково-теоретичні дослідження за темою експерименту.

·          Визначити особливості навчально-виховного процесу в гімназії, що забезпечують формування естетичної культури під впливом комплексного підходу.

·          Розробити модель навчально-виховного процесу в багатопрофільній гімназії, яка забезпечує формування естетичної культури учнів.

·          Апробувати сукупність педагогічних умов, які забезпечують формування естетичної культури учнів.

·          Апробувати інновації освітньої діяльності, розроблені у ході експерименту.

 

Терміни початку і закінчення експерименту:

Початок вересень 2008 року; кінець вересень 2013 року.

 

Організації, що забезпечують наукове керівництво експериментом:

        Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти;

        Первомайський міський кабінет Первомайської міської ради.

 

Наукові керівники:  

Михайлова Лариса Миколаївна - кандидат педагогічних наук, доцент,     завідувач кафедри   педагогіки та психології ЛОІППО.

Коломійцев Віталій Михайлович - директор Гірської багатопрофільної гімназії.

 

Відповідальний виконавець дослідно-експериментальної роботи:

Кацинська Олена Вікторівна - заступник директора з НВР.

 

Етапи дослідно-експериментальної роботи

Етапи дослідно-експериментальної роботи, терміни Короткий зміст роботи

1.Підготовчий етап (вересень 2008-березень 2009 р.)

- вивчення та наукове обґрунтування теми, мети та завдань дослідно-експериментальної діяльності;

-  проведення консультаційної роботи серед педагогів та батьків;

- розробка та прийняття моделі навчально-виховного процесу, який забезпечує естетичне виховання учнів в умовах багатопрофільної гімназії;

- попередня діагностика потенційних можливостей та умов впровадження новітньої моделі у практику навчального закладу;

-  обговорення ідеї на координаційно-методичній раді гімназії, на педагогічній раді, на учнівській та батьківській конференціях;

-  налагодження спільної діяльності з установами, які здійснюють наукове керівництво дослідно-експериментальною роботою.

2.Діагностично-концептуальний етап

(квітень 2009-грудень 2009 р.)

- проведення прогностичного аналізу організаційно-педагогічних, матеріально-технічних, фінансово-економічних умов реалізації експерименту;

- розробка комплексного моніторингу зі створення та реалізації експериментальної діяльності;

- діагностика творчого потенціалу та здібностей учнів, їх входження в інформаційний простір;

-  розробка Концепції інноваційного навчального закладу Гірської багатопрофільної гімназії;  

3.Етап реалізації

(січень 2010-грудень 2010 р.)

- впровадження в навчально-виховний процес гімназії прогресивних педагогічних технологій;

- розробка та апробація навчального та навчально-методичного забезпечення;

- забезпечення постійного цілеспрямованого підвищення професійної компетенції та кваліфікації педагогічних працівників;

- організація педагогічного процесу в умовах впровадження новітньої моделі;

- організація інструктажів, консультативної діяльності через роботу творчих груп учасників  інноваційних проектів;

- участь у навчальних семінарах по даній проблемі, обмін досвідом;

4. Узагальнюючий етап

(січень 2011-грудень 2011 р.)

- описово-якісний аналіз результатів експерименту, обговорення його на засіданні методичної ради, на засіданні педагогічної ради гімназії;

- порівняльна характеристика розвивального впливу традиційної та інноваційної системи навчання і виховання в умовах експерименту;

- поширення досвіду гімназії з метою його впровадження в практику роботи навчальних закладів;

- системний теоретико-методологічний аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи та оформлення їх у вигляді методичних рекомендацій.

5.Коректувальний етап

(січень 2012-вересень 2013 р.)

- внесення коректив і відповідних змін до організаційно-педагогічних умов експерименту;

- складання планів інноваційної діяльності на подальший період відповідно до мети та завдань розвитку гімназій.

 

Очікувані результати:

·          Розроблення моделі навчально-виховного процесу,який забезпечує естетичне виховання учнів.

·          Зміна характеру взаємодії учителів та учнів.

·          Створення стійкого позитивного іміджу навчального закладу.

·          Виховання творчої, гуманної, соціально активної, всебічно розвиненої особливості, здатної бережно до природи, до світу речей, створених людьми, до творів мистецтва тощо.

·          Зміна навчально-виховних технологій, які використовуються в освітньому процесі.

 

В процесі экспериментальної діятельності були розроблені:

 

·          Перспективна програма  експериментальної діяльності гімназії на період з 2008 по 2013 роки.

·          Положення про експериментальний загальноосвітній навчальний заклад.

·          Положення про творчі групи вчителів для розробки моделей навчально-виховного процесу. 

·          Створені  творчі групи вчителів.

·          Концепція естетичного розвитку Гірської багатопрофільної гімназії. 

 

Вход на сайт
КАЛЕНДАР
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
uCoz